22 Eylül 2012 Cumartesi

Akıllara Zarar Rüyalar


          Bugünlerde Aamir Khan'a takmış durumdayım. Adama olan ilgi ve alakam, bir ünlü aşkının doğuşu ve devamı niteliğinde yazılar yazacaktım ama tembellik ruhumu esir aldı. Dün kendisini rüyamda görme şerefine nail olunca bu yazı dizisini mutlaka yazmam gerektiğini anladım. Hem içimde tuttukça aşkın gücü artıyor sanki. Hatta bununla ilgili bir hikaye de vardı. Leyla ile Mecnun da geçiyordu(dizi olan değil, hikaye belki de efsane olanında). Leyla ile arkadaşları bir çadırda ( o zamanlar yok tabi cafe falan) oturmuş konuşuyorlar. Laf bir şekilde Mecnun ve onun büyük aşkına geliyor. Kızlar Leyla'ya soruyorlar " Sen mi Kays'ı daha çok sevdin yoksa o mu seni?". Leyla "Elbette ben sevdim" diye cevaplıyor. Kızlar bunun üzerine çok şaşırıyorlar. " Nasıl böyle dersin? Adam senin yüzünden mecnuna dönmüş, kendini çöllere vurmuşken" Leyla belki hüzünlü belki mağrur cevap verir:" Mecnun aşkımızı dile getirdi. Rastladığı herkese, çöldeki kurda kuşa bile anlattı. Oysa aşka giz gerek. Ben ona olan aşkımı kimselere demedim,içimde tuttum. Onu kendi içimde büyüttüm ve onda yandım. Bundandır benim onu daha çok sevişim..." İşte bende Leyla gibi yanmamak için aşkımı dile getirmeliyim, Mecnun olup kendimi çöle vuramasam da bloga yazılar dizmeliyim. Tabi şimdi değil. Önce rüyamı anlatayım.
         Şimdi rüyamda Aamir Khan Türkiye'ye gelmiş ( Normalde hiç gelmemiş, gelmeye niyeti var mı bilemem. Ama gelsin isterdim. Hatta zengin olup Aamir'in filmlerini Tr'de vizyona sokmak gibi hayaller kurdum. Rüyamda buraya gelmiş olmasında bu arzumun bir etkisi olmuş). ATV'de bir zamanlar Esra Ceyhan'ın programı vardı, Aamir ona katılacakmış. O program yayından kalkalı bayağı olmuştu niye o kadını seçtim anlamadım. Ayrıca koskoca Aamir niye gündüz kuşağındaki ağlak bir kadının programına çıksın? Adamı sevsem de içten içe aşağılıyor muyum onu? Gündüz kuşağına çıkacak kadar basit mi görüyorum? ( Keşke Freud yaşasaydı. Beraber incelerdik rüyalarımı.Yaşasın rüya analizi) Neyse adamı çıkarttım programa. Kendisi kot pantolon ve gömlek giymiş. Gömleğin ütüsüz olduğu dikkatimi çekiyor hemen. Rüyamda iken niye ütüsüz gömlek giymiş ki bu adam diyorum ( Aslında kot pantolon giymiş erkeği de sevmem. Lan yoksa ben bu adamı sevmiyor muyum?) . Daha sonra bu bir rüya olmalı diye düşünüyorum Aamir niye çıksın bu programa diyorum ( rüya içinde rüya gördüğümü düşünüyorum. O zaman bilinçaltım Aamir'in Tr ye hiç gelmeyeceğine inanıyor. O zaman ben boşu boşuna zengin olup onu Tr ye getirme hayali kuruyorum. O zaman ben boşu boşuna hayal kuruyorum. Daha kendi hayalimi, kendime bile inandıramıyorum ki ben). Gerçek  hayatımda ( sanki gerçek olmayan hayatım var da ) Aamir'e özel bir face açıp onunla ilgili tüm sayfa ve grupları beğendim. Rüyamda da face girip bakayım eğer Aamir gerçekten Tr ye geldi ve bu programa katıldı ise birileri yorum yapmıştır diyerek face e giriyorum. Ama kimsenin bir şey yazmadığını görüyorum. Acaba ben mi yazsam diye düşünürken uyanıyorum.
          Tüm rüyam bu işte. Adamı rüyamda göreyim diye filmlerini yatmadan önce izliyordum. Film müziklerini indirip tekrar tekrar dinledim.. Kendisini keşfedeli 40 gün falan oldu. Normalde etkilendiğim şeyleri ya da kişileri rüyamda görürüm. Niye hiç görmedim diye üzülüyordum. Bir de rüya gerçeği diye bir şey var ya. Hani gerçek hayatta adamı görme imkanın olmaz ama rüyana girer, gelir oturur yanına güzel güzel konuşursunuz ya da o sırılsıklam aşıktır sana ,sen yüz vermiyorsundur falan. Ne güzel bir haldir o. İnsanın uyandığına lanet edesi gelir. Gözlerini kapatıp geri dönmek istersin ama o çooooktannn gitmiştir. Şöyle bir ağlamaklı olursun. İşte böyle bir rüya romansı yaşamak istiyordum Aamir'le. Ama gele gele kot pantolonlu, ütüsüz gömlek giymiş yeni yetme imajıyla çıktı karşıma. Biliçaltımın içine sıçayım emi. Rüyalarımda bile mutluluk yok bana. Kendi idim/süper egom karşı bana.  Aslında adam evli, güzel olmayan bir kadınla. Ve ben sürekli niye evlendin bu kadınla diye kavga ediyorum adamın fotoğrafları ile. Süper egom güzellik fanidir, bak güzel dediğin Aamir'i bile bir kot bir ütüsüz gömlek uğruna beğenmeyebilirsin demeye mi getirdi? Belki de Kiran'da benim göremediğim bir güzellik var. Şekilciliği bırakıp iç güzelliğine mi bakayım yani. Ya da sen de çirkinsin Poena, ama güzel bir eşle evlenebilirsin diye düşünmüş de olabilir bilinçaltım. Allah aşkına ne demek istiyorsanız açıkça söyleseniz, böyle semboller falan uğraştırmasanız. Tamam rüya analizini seviyorum ama analizi tek bir sonuca indirgeyemiyorum ki. Hep bir ' böyle olabilir, ama böyle de olabilir, hatta şöyle de olabilir' durumu oluşuyor. Aklım karışıyor. Zihnim bulanıyor..... Napsam ki?


NOT: Resimdeki zat Aamir Khan. (Keşke rüyama da bu halinle gireydin!!!)
NOT2: Esra Ceyhan hala hayatta imiş. Ama kanal7 ye geçmiş. Başından acıklı olaylar da geçmiş. O programda da sürekli ağlıyorlardı. Esra Ceyhan denilince aklıma hep ağlamaya 5 kala yüz hali geliyor zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder