27 Eylül 2012 Perşembe

Kelebek Ömürlü Şeyler...




Açım....Vallahi açım... Ama tokluğun karşıtı olan açlık hali değil. Tatlıya açım, kahveye açım, patates kızartmasına açım, pastaya açım. Kısacası benim açlığım yeme özgürlüğüme. İlaca başlayalı 4 gün oldu. Bol bol ot yiyorum, bir de ekmek, bir de ev yemekleri. Ve bol bol su. Günde neredeyse 3 litreye yakın su içiyorum. Hem karnı tok tutuyor hem ne cildin nemli kalmasına yardımcı oluyor. Ama bu kadar su içince karnımın şişliği hiç inmiyor. İçimde bir okyanus var sanki.
          Sadece ot, su, ekmek demiştim ya, yalan söyledim. İtiraf ediyorum birkaç tane gofret yedim bugün. Ama çok tatlı değillerdi. Hatta tatları samana yakındı. Ama o kahverengini ve kokuyu duyunca dayanamadım. Çok pişmanım doktor. Ama haftaya kadar tatlı yok, söz veriyorum. Uyuşturucu bırakmak isteyenlere bile düşük dozda ilaç veriliyor. Benim kadim dostum tatlıyı birden bırakmam beklenemez, değil mi?
         Hem ilacın işe yaracağı kesin mi? Roac okumalarıma göre ilaç sivilceler için mucize olabilir ama izler konusunda şüphelerim var. Kullananların bazıları ilaç süresince izlerin geçmediğini, daha sonra ek bir roac kürü ya da peeling gibi uygulamalara ihtiyaç duyduklarını yazmış. Buna rağmen eskisine göre çok olmamakla birlikte izi kalan da varmış. Fondötene devam yani.
 
   4 günde vücudumda ne oldu peki? Öncelikle herhangi bir kuruma olmadı. Hametan yüzünden yüzüm daha da yağlanmış bile olabilir. Dudaklarıma da günde 5 defa niveayı sürdüm. Onda da bir sorun yok şimdi. Aslında bir tane küçük uçuk benzeri bir şey çıktı. İlacın etkilerinden korktum ondan galiba, ama geçti şimdi. Burnum kanamasın diye her gece yatmadan önce kulak çöpüyle burnumun içine hametan sürüyorum. Okuduklarıma göre burun kanmaları birkaç defa oluyormuş. Krem bir işe yarar mı bilmiyorum. Ben kanımın akmasına dayanamam inşallah kanamaz ya da ben evdeyken kanar. Ufak tefek sivilceler çıkmaya başladı çenemde. Ancak bunlar normal sivilce takvimine uymuyorlar. Sivilce dediğin 1 gün önceden varlığını hissettirir, bir kızarıklık, şişlik olur. Ertesi gün o ortaya çıkar ve büyümüye başlar. Büyümesi cilde göre 1-2 gün devam eder sonra da sivilce kurur demi. Ama ilacın 2. günündeydim, sabah yüzümü yıkadım, herhangi bir şey yoktu. Sonra öğlen yüzümü baktığımda çenemde 2 tane sivilce gördüm. Biri o kadar küçüktü ki herhalde hayatımdaki en minik sivilcemdi. Akşam yüzüme baktığımda bunlar bayağı büyümüşlerdi. Gece baktığımda ise küçülmüşlerdi. Sabah kalkıp bakayım sıfatıma, eğer kötüyse gitmem okula dedim(devam zorunluluğum yok nasılsa, 6sütunda okumanın avantajı). Sabah kalktım sivilceler kaybolmuştu.Kelebek gibi sivilcelerim oldu. 1 gün içinde hem doğuyor hem de ölüyorlar.Bugün de sabah yüzümde bir şey yoktu. Kalktım gittim okula. Öğlen tuvalete uğradığımda ne göreyim, çenemde 1 sivilce belirmiş. Sonraki 2 ders boyunca elim çenemde durmak zorunda kaldım. Şimdi onların sayısı 5 i buldu. Sabaha kadar geçerler umarım. Yarın 7 saat ders var. Hepsi de önemli.
        Roac senle bir anlaşma yapsak. Sen haftaiçi hiç sivilce çıkarma, cuma akşamı kus yüzümde ne varsa. Sonra onları pazar gecesi yok et. Nolur karşılıklı uyalım şu anlaşmaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder