27 Nisan 2012 Cuma

PuCCa vs POENA

      İlk blogumu tamamen meraktan açmıştım. Bir süre sonra ilkokul günlüklerine döndüğü[Bugün A’yı gördüm B ile el eleydi. Evde temizlik yaptık. Amcamgiller bize geldi. Öğretmenime aşık oldum.(Genelleme yaparsak her ilkokullu kız öğretmenine aşık olur. Günlük yazan kızlar kesinlikle aşık olur. Günlüğe yazacak yeni bir konu olsun diye herhalde...)Parantez içine parantez yaptım, sanırım düşünce patlaması yaşıyorum] ve büyük bir aptallık örneği gösterip hem blog şifremi hem de msn şifremi unuttuğumdan kendisi kapanmış oldu.

   Bu blogu ise PuCCa gibi olmak için açtım. Ama PuCCa kim ben kim... PuCCa olabilmek için önce PuCCa gibi yaşamak gerek. Bende PuCCa’yla kendimi karşılaştırdım:

  • PuCCa hayatı lunaparka eğlenmeye gelmişiz gibi görüyor, bense 3. sayfa haberleri gibi(hukuk okumanın olumsuz etkisi, zaten hukuk okuyorum demek başlı başına bir eziyet. ÖSS sonrasında temyiz kudretimi mi yitirdim ben?).
  • Pucca basın alanında çalıştığı için her şeyi dikkat çekici bir magazin haberi haline getiriyor, bense her olayda bir suç, bir kusur buluyorum.
  • PuCCa, biri bana gelse adam öldürdüm dese ona tüm hayatın bitti, hapislerde çürüyeceksin demek yerine çok heycanlı bir durum acaba nasıl kaçarız derdim diye yazmış. Bir adam bana gelip Poena ben bir suç işledim dese öncelikle “Bir erkek olarak sen zaten suçlu doğdun” deyip ceza kanununu açar, işlediği suçun cezasını, nitelikli halleri, hafifletici sebepleri falan anlatır, şu kadar ceza alırsın, şu kadarını yatıp çıkarsın der orada kalp krizi geçirtemediysem zaten vicdan azabından gider bu diye de düşünürdüm.
  •  PuCCanın göbeği ve simit problemi var benim sorunum sivilceler...
  • PuCCa kendi deyimiyle gerçek bir .rospu, bense Meryem Ana.
  • PuCCa kıskanç, ben sinirli, öfkeli.
  • PuCCa eski sevgilisini rezil etmek için açtı blogunu, bense bulanmış zihnimi boşaltmak için.
  • PuCCa çabuk arkadaş buluyor, bense tüm insanlıktan nefret ediyorum ve yalnız takılıyorum.
  • PuCCa gezmeyi eğlenmeyi seviyor, beni ise beyaz atlı prens bile evden çıkartamaz.
  • PuCCa'nın ailesiyle arasında problemler olmuş, bense tüm evrenle sorun yaşamaktayım.
  • PuCCa gerçek aşkların kadını, ben platoniklerin...
  • Pucca evlenip çoluk çocuğa karışmak istiyor, bense bu koşullarda evlenmek istemem, çocuğu hiç istemem.
  • PuCCa kimseden sözünü esirgemiyor, bense temkinli davranıyorum.
  • PuCCa yaşıyor,ben hayal kuruyorum.
  • Pucca yazar oldu, ben yalnızca okuyucuyum
  • PuCCa benden uzun, ben de ondan gencim.
       Benzerliklere gelirsek ikimiz de kadınız. İkimizde İkizler burcuyuz. PuCCa parayı bulunca yağlarını aldırdı, ben de sivilce izlerimi tedavi ettireceğim. Başka da özellik bulamadım valla.
 NOT: Sınav takvimi açıklanmış ben hala yazı yazıyorum, bari mayıs gelse, geçsem de geçmesem de bitse şu sınavlar... Sonra da gelsin bütler, gitsin SıÇaNYaY sendromum... Gerçi ömür biter, sınavlar bitmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder