24 Ocak 2013 Perşembe

Oldu Da Bitti Maşallah....



    2013 e girdiğimizden beri ilk defa mutlu hissediyorum kendimi. Yılbaşının hemen ertesine sınav koyup hayatımı zehrettiler ama nihayet bitti. 22 günde 10 değişik hukuk sınavına girdim. Genel kamu hukuku-insan hakları, milletlerarası özel hukuk, icra iflas hukuku, kıymetli evrak hukuku, medeni usul hukuku, iş hukuku, deniz ticareti ve sigorta hukuku, adli tıp, ceza usul hukuku ve miras hukuku. Böyle yan yana gelince 3 satıra sığdılar  ama o 3 satırlık dersler nedeniyle 2000 sayfadan fazla okudum. Gözlerim en az yarım derece daha ilerledi. Kuruluk ve uykusuzluk da eklenince kırmızı gözlerle dolaştım.
     Stresten bir tane komedon sivilceye döndü. Yüzümü yıkarken yanlışlıkla kanattım. Ertesi gün tekrar belirdi. Onu da sinirden sıktım. Sonra tekrar çıktı. Mutasyona mı uğradı bu sivilceler anlamadım ki.
     Spora da ara verdim. Verdiğim yarım kilocuk bana geri döndü. Bu arada regl de oldum ve o gün sınavım olduğu için doktora gidemedim. Artık kısmetse bir dahakinde şu kutsal 3. günü makul bir zamana getirip gideceğim doktora.
     Sınavların bitişini kutlamak için okulda halay çekme etkinliği düzenlendi bugün. Halay dediğimiz şey yöreden yöreye değişiyor. Bizim okul nüfusu da fazla olduğundan biraz karmaşa oldu. O yüzden halayı es geçtim. Dün mirasa çalışırken yerlerde olan enerjim sınavların bitişiyle tavan yaptı ve o nefret ettiğim Ankara havaları eşliğinde oynamaya başladık. Ankara havası dedim de bu nasıl hava lan. Ocak ayında gökyüzünde güneş olur mu hiç? Ey hava... Kendine gel, haddini bil. Termometrede 5 santigrat dereceden fazlasını görmek istemiyorum.
       Valla bu beden, bu ruh benle dalga geçiyor. Sınav zamanı, kitabı eline almaya yorulan ben şimdi bıraksan tüm betaları gözden geçirebilirim. Bende bu fazla enerjiyi kitap okuyarak değerlendireceğim. En son yılbaşında  herkes geri sayım yaparken ben Palto'yu okuyordum. Yeni yıla kitap okuyarak girince Ocak ayı boyunca bayağı okuma yapmak zorunda kaldım. Şimdi edebiyata dalacağım, 5 güzel kitap beni bekler.
      Bu arada sınavlarda yardımcı olan Beta camiasına teşekkürü bir borç bilirim. Siz olmasanız emin olun ki bizde olamazdık yani. Bunun dışında beta okumalarıma sesiyle eşlik eden Shakira'ya da teşekkürler. O ojos asi şarkısı ne kadar güzelmiş. Hele ki bir konser klipi var ki döndür döndür izledim. Ne güzel dans ediyor hatun. Çok kıvrak bir bedeni var. Tek kelime İspanyolca bilmememe rağmen salak salak şarkıya eşlik etmeye çalıştım ya. Sanırım hayran oldum kadına. Kendisi Pique ile birlikteymiş, birkaç gün önce de bir oğlan doğurmuş. Allah analı babalı büyütsün. Ne diyeyim.
       İbrahimmm.... Seni unuttum sanma Paşa. Ama bugün yorgunum biraz. Son bölüm ile ilgili yazıyı yarın yazacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder