28 Ekim 2012 Pazar

Yaş otuzbeş yolun yarısı eder....



 
 Cahit Sıtkı böyle demiş şiirinde, lakin 46 sına varmadan ölmüştü. Bende roac yolculuğunda 35. güne geldim. Benim de yolumun yarısı bile etmedi 35. Hatta çeyreği bile etmiyor. Tam olarak 6,51428571428 de biri. Ama durmak yok, yola devam. Bu yazı da 35 günlük yolculuğumun özeti ve günah çıkarışı.
  • 35 gündür hiç patates kızartması yemedim.
  • 35 günde yalnızca 2 bardak kola içtim. O da bayram ziyareti nedeniyleydi.
  • 35 gündür hiç baklava ve yaş pasta yemedim. Ama bugün kardeşimin doğum günü. 1 dilim yerim valla.
  • 35 günde kahve yasağını deldim. Günde 1 bardak içiyorum.
  • 35 günde sanırım çok çikolata yedim. Ama doktora sordum, çikolata kolestrolü çok yükseltmez dedi.
  • 35 gündür hiç kırmızı et yemedim (Zaten yemiyordum ki).
  • 35 ünde 1 kilo verdim.,
  • 35 gündür, günde 3 lt su içiyorum.
  • 35 günde sayısız sivilce çıktı. Ama şimdi duruldular. Kusma dönemi bitti galiba. Ya da asıl saldırı için pusuya yattı bunlar.
  • 35 günde saçım bayağı döküldü. Ama hiç yağlanmıyorlar.
  • 35 günde yüzümdeki yağlanma bitti.
  • 35 günde siyah noktalar da gitti. Ama burnum süzgeç gibi delikli bir görünüme büründü. İnşallah kapanır o gözenekler.
  • 35 gündür neredeyse her gün fondöten sürüyorum. Yoksa okula gidemezdim.
  • 35 günde hafif şiddette de olsa bel ve sırt ağrıları başladı.
  • 35 gündür dudağım iyi durumda. Çünkü 1 lipstick bitirdim.
  • 35 gündür kapalı komedon denen beyaz yağ bezecikleri gitmedi (Lanet şeyler..)
  • 35 gündür lekelerim hiç azalmadı. Aksine çıkan her sivilce iz bırakıp gitti.
  • 35 gündür yüzümde ve vücudumda bir kuruluk hissetmedim. Lens kullanmama rağmen yalnızca 1 defa göz damlası kullanma ihtiyacı hissettim.
  • 35 günde burnum hiç kanamadı.
  • 35 gündür güneş kremi sürmeden dışarı çıkmadım.
  • 35 gündür yüzümde yanma ya da kızarma hissetmedim.
  • 35 gündür bir ishal oldum, bir kabız.
  • Ve 35 gündür hala intihara kalkışmış ya da böyle bir istekte bulunmuş değilim.
NOT: Sürekli roac deyip duruyorum ama bu eczacı bana gene aknetrent verdi. Muadili deyip geçiştiriyor beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder